Hi and Hi and Hi.

Assalamualaikum. I just got back from a camp. Oh, camp yang tak macam camp. Kay kay kay. Kat sana aku bercampur dengan bebudak yang....... Sorry to say. budak macam remp-it. Eh? Haa. But this is true! Aku tengok je kot tingkah laku diorang. Every seconds, every minutes, mencarut. Ingat cool ke? Tak cool pun. Aku tak banyak cakap sangat dgn dorang. Mesti dorang ingat aku skema. Ah mampus lah. And I'm so glad aku tak berkawan dgn orang yang macam tu. Kay bukan nak kutuk or what. I blog to express je.

Pergi camp pakai jeans, leather jacket. Pejadah? Seluar tarik sampai atas. Ada banjir eh? Wei, korang ni tak ikut peredaran zaman ke? And bila dah pinjam barang orang tak tau cakap terima kasih. Tak respect orang. Fikir bagus? Lekkkkkkkkkkkk.

Tu! Orang kat sana tu. Tak puas hati cakaplah. Tak payah nak tweet sangat. Kay? And oh yeah! Blog ni kembali active.