Ramadhan is leaving.

Assalamualaikum! Hm berhabuk sangat dah blog ni *lap screen* Awak semua apa ceritaaaaaa? Sihat? Hari ni Jumaat 13 Ogos, 28 Ramadhan. Ye jumaat terakhir dalam bulan Ramadhan. Dan esok hari terakhir kita berpuasa. I can't believe Ramadhan has come to an end. Rasa baru seminggu berpuasa.

Rasulullah menangis apabila Ramadhan pergi tapi kita???? Kita lagi suka nak sambut Syawal. Bulan ni bulan penuh dengan keberkatan. Kita buat satu kebaikan, pahala akan digandakan. Sama jugak kalau kita buat kejahatan, dosa digandakan. Sebab tu lah kalau boleh bulan ni tutup lah aurat, respect Ramadhan. Jaga pandangan, jaga pergaulan. Takyah lah mencarut. Lagi bagus kalau buat untuk 11 bulan yang lain.
Ya Allahhhhhh, aku takut :(((( Aku takut jika ibadahku tidak diterima. Aku takut jika aku tergolong dalam golongan orang yang munafik. Dan aku juga takut jika ini ialah ramadhanku yang terakhir.


Syawal ialah bulan kemenangan setelah berpuasa selama sebulan. Siapa tak puasa, tak boleh raya. Hahahaha betul lah tu. Hm raya raya jugaaaaaak, PMR lagi 5 hari je ni. Tolak cuti, tolak raya, tolak tidur, tolak makan minum, tolak nak online, tolak nak bersembang. Haaa hahaahah! K okayyyyy hahah tatatititutu!